Info

DRAGON STAR CURIER continua programul strategic de investitii.

In vederea cresterii calitatii serviciilor oferite, DRAGON STAR CURIER a demarat un program investitional de amploare. Programul este axat pe imbunatatirea vizibilitatii, cresterea nivelului de acces la serviciile DRAGON STAR CURIER, facilitarea contactului cu clientii, cresterea ratei de succes a serviciilor de curierat si conexe.
O etapa esentiala a acestui program o constituie finalizarea cu succes a implementarii unui call center modern, cu capabilitati extinse de management al apelurilor.
30 linii telefonice sunt puse la dispozitia clientilor si partenerilor DRAGON STAR CURIER. Acestea sunt sustinute de sistemul performant de management, de monitorizarea calitatii informatiei oferite si de alocarea dinamica a personalului in vederea maximizarii ratei de reusita a apelurilor.
Cateva din beneficiile clientilor si partenerilor nostri:

- reduce timpul de asteptare pana la preluarea apelului de catre un agent;

- asigura preluarea tuturor apelurilor;

- contribuie la imbunatatirea interactiunii dintre DRAGON STAR CURIER si clienti, fiind un instrument modern si performant de gestiune a relatiilor cu acestia si a resurselor interne;

- permite controlul eficient al modului in care circula informatia intre diversele departamente ale companiei, fapt care va facilita transmiterea informatiilor intr-un timp mai scurt, sporirea proactivitatii si reducerea timpilor de reactie.


DRAGON STAR CURIER
DEDICAT SUCCESULUI TAU
 
Design & Development by devCode Inc.